SZKOŁA PODSTAWOWA W BORZE - Szkoła podstawowa w Bór | Szczegóły placówki - Ostatnia aktualizacja: 9 paź 2025, 14:42:18

Typ podmiotu: Szkoła podstawowa Rodzaj placówki: samodzielna RSPO: 85623 Placówka Publiczna

Informacje podstawowe

Uczniowie i nauczyciele

  • Liczba uczniów: 101
  • Liczba uczennic: 50
  • Liczba oddziałów: 9
  • Liczba nauczycieli: 20

Języki nauczane

angielski, niemiecki

Specjaliści

Pedagog: Tak
Psycholog: Tak
Logopeda: Nie

Organ prowadzący

  • Nazwa: GMINA SZAFLARY
  • Typ: Gmina
  • REGON: 490636592

Oddziały i specyfika

Oddziały podstawowe wg specyfiki

ogólnodostępny

Dodatkowe informacje

Data założenia:
1 lutego 1996
Rozpoczęcie działalności:
1 lutego 1996
NIP:
7352328039
Poczta:
Szaflary

Szczegóły organu prowadzącego

REGON:
491892713
Lokalizacja organu prowadzącego:
woj. MAŁOPOLSKIE , pow. nowotarski , gm. Szaflary

Dane terytorialne

Rodzaj miejscowości:
Wieś
Typ gminy:
Wiejska
Kod TERYT miejscowości:
0466371
Kod TERYT ulicy:
07123

Podsumowanie placówki

Charakterystyka placówki

SZKOŁA PODSTAWOWA W BORZE to samodzielna publiczna szkoła podstawowa, której organem prowadzącym jest GMINA SZAFLARY.

RSPO: 85623
Kategoria: dzieci i młodzież
Typ organu: Gmina

Lokalizacja

Placówka znajduje się w miejscowości Bór w gminie wiejskiej Szaflary , w powiecie nowotarski , województwo MAŁOPOLSKIE .

Adres siedziby: ul. Jana Pawła II 44 , 34-424 Bór, poczta: Szaflary .

Dodatkowe informacje organizacyjne

Organ rejestrujący: GMINA SZAFLARY (Gmina)
REGON: 490636592

Kadra i uczniowie

W roku szkolnym 2024/2025 naukę pobiera 101 uczniów, w 9 oddziałach, a zatrudnionych jest 20 nauczycieli.

101
uczniów
w tym 50 uczennic
9
oddziałów
20
nauczycieli
15,34 etatów łącznie 12 pełnozatrudnionych 8 niepełnozatrudnionych (3,34 et.)
39
uczniów w oddziałach przedszkolnych

Dodatkowe informacje

Więcej informacji o placówce, w tym aktualny harmonogram zajęć, programy nauczania oraz ogłoszenia można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej: www.spbor.szkolnastrona.pl

Ostatnia aktualizacja: 9 paź 2025, 14:42:18